آکسفورڈ میں فضائی آلودگی کی سطح میں اوسطاً 14 فیصد جبکہ پورے برطانیہ میں اوسطاً 9 فیصد کمی

25 جون ، 2024

لندن (پی اے) ایک شہر کی آلودگی برطانیہ کی اوسط آلودگی سے کم سے کم پائی گئی ہے۔ نائٹروجن ڈائی آکسائیڈ (این او2) کی سطح, جو جیواشم ایندھن کے جلنے پر بنتی ہے, اس کو آکسفورڈ سٹی کونسل کی سالانہ فضائی معیار کی رپورٹ کے حصے کے طور پر شہر بھر میں 128 مختلف مقامات پر جانچاگیا تھا۔ سٹی کونسل کے مطالعے کے مطابق آکسفورڈ میں فضائی آلودگی کی سطح میں اوسطاً 14 فیصد کمی آئی ہے جبکہ پورے برطانیہ میں اوسطاً 9 فیصد کمی ہوئی ہے۔ یہ رپورٹ شہر کے مرکز میں نو سڑکوں پر زیرو ایمیشن زون (زیڈ ای زیڈ) پائلٹ اسکیم شروع ہونے کے دو سال بعد آئی ہے۔ رپورٹ میں پتا چلا کہ آکسفورڈ شہر کے اندر متعلقہ نمائش کے تمام شعبوں میں این او2 کے لئے برطانیہ کی قانونی حد سے نیچے تھی۔ ان علاقوں میں وہ جگہیں شامل ہیں، جہاں عوام کے باقاعدگی سے وقت گزارنے کا امکان ہوتا ہے، جیسے رہائشی علاقے اور شہر کا مرکز۔ رپورٹ کے مطابق اس میں شہر کے کم ٹریفک والے پڑوس اور زیڈ ای زیڈ پائلٹ کے اندر اور اس کے اردگرد ہر مقام شامل تھا۔ پورے شہر میں پیمائش کی گئی 128 سائٹس میں سے دو فضائی آلودگی کے لئے برطانیہ کے قانونی ہدف سے کم تھیں۔ ٹینا مولڈ، جو آکسفورڈ سٹی کونسل کی ماحولیاتی پائیداری کی رہنما ہیں، نے کہا کہ یہ دیکھ کر بہت اچھا لگا کہ آکسفورڈ فضائی آلودگی میں مسلسل کمی دیکھ رہا ہے اور یہ کہ اب بہت سارے مقامات نہ صرف قانونی بلکہ کونسل کے مقامی ہدف کے مطابق ہیں۔ تاہم بالآخر فضائی آلودگی کی کوئی محفوظ سطح نہیں ہے اور آکسفورڈ میں رہنے والے، کام کرنے والے اور آنے والے ہر فرد کی حفاظت کے لئے مزید کمی کی ضرورت ہے۔ ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) کا اندازہ ہے کہ ہر سال تقریباً 7 ملین اموات فضائی آلودگی سے ہوتی ہیں۔ آکسفورڈ کے زیڈ ای زیڈ کا حتمی رول آؤٹ، جس کی توقع مالی سال 2026/2027 کے دوران ہوگی، اس میں شہر کا بیشتر حصہ شامل ہوگا۔ یہ منصوبہ، جس میں ہوا کے معیار کو بہتر بنانے کے مقصد کے ساتھ غیر الیکٹرک گاڑیوں کے ڈرائیوروں کو چارج کرنا شامل ہے، اپوزیشن گروپوں کی تنقید کا نشانہ بنا ہے۔ کاؤلی کے آزاد کونسلر سجاد ملک نے اسکیم کو کنجشن چارج قرار دیا جو کاروبار کے لئے نقصان دہ ہوگا۔ مسٹر ملک نے اسکیم کے اخلاقی جواز کو بیان کیا کہ جب تک آپ ہمیں ادائیگی کر سکتے ہیں، آپ کوئی بھی گاڑی چلا سکتے ہیں۔ انہوں نے یہ بھی دعویٰ کیا کہ شہر میں بسیں نہ ہونے کی وجہ سے منافقت ہو رہی ہے۔ موجودہ زیڈ ای زیڈ اسکیم آکسفورڈ شائر کاؤنٹی کونسل کے ذریعے فراہم کی جا رہی ہے، حالانکہ سٹی کونسل پہلے اس کی نگرانی کرتی تھی۔ سٹی بسوں کے بیڑے نجی کمپنیوں کی ملکیت ہیں لیکن کاؤنٹی کونسل معاہدوں سے نمٹتی ہے۔ جواب میں آکسفورڈ شائر کاؤنٹی کونسل میں ترقیاتی حکمت عملی کے لئے کابینہ کی رکن جوڈی رابرٹس نے کہا کہ آکسفورڈ میں صفر اخراج زون ہمارے شہر کو صاف ستھرا اور صحت مند بنانے کے لئے ہے۔ اس مرحلے پر تجاویز کا مسودہ تیار کیا گیا ہے اور خاص طور پر کاروباری اداروں اور رہائشیوں کے ساتھ ہماری بات چیت کے ساتھ ساتھ ٹریفک اور ہوا کے معیار کی ماڈلنگ اور کاروباری اثرات کی تشخیص سے آگاہ کیا جائے گا۔ اس زون کو لبرل ڈیموکریٹس اور گرین پارٹی کے اتحاد کے زیر انتظام کاؤنٹی کونسل کے ساتھ ساتھ لیبر کے زیر انتظام سٹی کونسل کی حمایت حاصل ہے۔ یہ لیبر ہی تھی، جس نے ابتدائی طور پر اس اسکیم کو تیار کیا، حالانکہ یہ خیال پہلی بار 2015میں اس وقت کی کنزرویٹو کے زیر انتظام کاؤنٹی کونسل نے پیش کیا تھا۔ ٹوریز اب اسکیم کی مخالفت کرتے ہیں، کاروبار پر اس کے اثرات پر سوال اٹھاتے ہیں۔